VIJESTI

Završne pripreme za Sajam šljive

Međunarodna sajamska manifestacija Sajam šljive održat će se u Gradačcu od 29. avgusta do 1. septembra 2012. godine na oko 13000 metara kvadratnih otvorenog i zatvorenog prostora. Organizatori iz firme Gradačaki sajam d.o.o očekuju da će najstarija sajamska manifestacija u BiH biti na nivou prošlogodišnje, kada se predstavilo oko 280 izlagača iz BiH i inostranastva. Među prijavljenim izlagačima iz BiH i regiona ponovo je Petrokemija iz Kutine, koja je sa svojim proizvodnim programom prisutna od prvog sajma u Gradačcu daleke 1969. godine. Sve pripreme za održavanje ove prestižne specijalizovane sajamske manifestacije teku prema utvrđenom planu, ističu u menadžmentu Gradačačkog sajma. - Program 39. međunarodnog sajma poljoprivrede i prehrambene industrije – Sajma šljive bit će utvrđen do kraja naredne sedmice. Ovo je jedna teška godina za poljoprivrednike, ali zahvaljujući našim pokroviteljima i poslovnim partnerima potrudit ćemo se da obezbjedimo dolazak stručnih i naučnih radnika koji će održati niz predavnja iz oblasti poljoprivrede i prehrembene proizvodnje, rekao je direktor Gradačačkog sajma, Husein Topčagić. Pored tradicionalnog susreta izglagača i poloprivrednih proizvođača sa stručnim radnicima i predstavnicima vlasti TK, bit će održano Stručno-naučno savjetovanje "agroTECH. I ove godine će biti dodijeljena prestižna priznanja i medalje za kvalitet Sajma šljive a rok za dostavu proizvoda za ocjenjivanje je 20 avgust. Oficijelni sponzori 39. međunarodnog Sajma šljive su: Sarajevska pivara, Solana Tuzla i Petrokemija Kutina (Hrvatska). Generalni sponzori: FDS i Unimedia Gradačac. Sponzori: Mljekara Dukat, TMD Ai Gradačac, BSO, NLB banka, BH Telecom i Turistička zajednica TK. Medijski pokrovitelji: FTV i RTV TK.